karlacaitlinstarstable.blogg.se

Vi är två rättvisa ryttare från starstable. Starstable är ett hästspel i 3D, ett jättebra MMO spel där man träffar andra tjejer utan att avslöja sin identitet. Hoppas att ni kommer att gilla vår blogg, här kommer lite fakta om oss: Karla Skyforce - Jag är en tjej på starstable, Karla skyforce är inte mitt riktiga namn, utan mitt spelnamn. Jag är 13 år och har en egen häst som jag tävlar fälttävlan med. Darbeauty- Darkbeauty är min häst som jag äger i spelet, han är 7 år och är en Fjording och Arabiskt fullblod som man ser på hans nosrygg, små spår av vildhästsrasen Prewaldski finns i hans blod. Han är en vallack och älskar att rida i skogen, han är som bäst när man rider han i firegroove. Hans smeknamn är Dakke. Caitlin Greenwater- Jag är också en tjej på starstable, karla och jag bloggar tillsammans här. Caitlin Greenwater är inte mitt riktiga namn, det är mitt spelnamn på starstable.com. Jag har en eget russ IRL som jag tävlar fälttävlan med. Nightdancer- Nightdancer som jag kallar Night. Hon är en sto som är 5 år och är en riktig hoppstjärna! Hon älskar att visa vad han går för i ridhuset. Night är en welshponny och en busig sådan! Ofta så stegrar hon sig och hoppar undar för 'spöken' som visar sig här och där. Dressyr är inte hons bästa gren och drar ofta iväg på uteritter, så man får ha ett ganska så starkt bett då.

Boooring

Publicerad 2012-08-11 23:24:15 i Allmänt

Skulle ju ha utställingi kväll men det blev inget, Chatten funkar inte...
Där det står händelser typ "köp starcoins via SMS" just nu står det "det finns ingen chat just nu. Vi jobbar på det!" Jaha, de har jobbat på det i typ 3 timmar nu. Vi börjar få fler och fler unika besökare, och ju fler besökare vi får, så har vi lovat att det blir fler inlägg. Så kommentera vidare och skriv om våran aktiva blogg som har mint 1 inlägg varje dag! <3.

Morgonen: gjorde stallsyslorna i GÅD.
09,30: Dakke gnäggar ute ihagen, hänn vill ha sin morgontur.
10.00: Jag ville rida barbacka med dakke vill inte det, han tycker att han är snabbare med den marinblå sadeln.
10.05: Jag rider mot ridhuset, vingården, steves gård.
10,30: Väl vid stves gård red jag Lätt C:2. gick jättebra, glömde programet bara lite, men Dakke var så duktig!
12.00: ´Dakkes Lunch. Ett MÅSTE för honom, han nöjer sig inte med att beta på Ewervindfälten.
ja nu sitter jag häar och kan inte göra minnutställing som skulle börja kl 21.00, jag har försökt skriva brev på postkontoret men derek säger att frimärjesstämplaren är i sönder. (tekniska problem ho SS). Jaja, ska på en kvällstur till galoppbanan!
Hälsningar eran Karla Skyforce! <3

Kommentarer

Postat av: karlacaitlinstarstable.blogg.se

Publicerad 2012-08-11 23:25:38

sorry för stavfelen, var lite trött.

Postat av: karlacaitlinstarstable.blogg.se

Publicerad 2012-08-11 23:25:38

sorry för stavfelen, var lite trött.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela