karlacaitlinstarstable.blogg.se

Vi är två rättvisa ryttare från starstable. Starstable är ett hästspel i 3D, ett jättebra MMO spel där man träffar andra tjejer utan att avslöja sin identitet. Hoppas att ni kommer att gilla vår blogg, här kommer lite fakta om oss: Karla Skyforce - Jag är en tjej på starstable, Karla skyforce är inte mitt riktiga namn, utan mitt spelnamn. Jag är 13 år och har en egen häst som jag tävlar fälttävlan med. Darbeauty- Darkbeauty är min häst som jag äger i spelet, han är 7 år och är en Fjording och Arabiskt fullblod som man ser på hans nosrygg, små spår av vildhästsrasen Prewaldski finns i hans blod. Han är en vallack och älskar att rida i skogen, han är som bäst när man rider han i firegroove. Hans smeknamn är Dakke. Caitlin Greenwater- Jag är också en tjej på starstable, karla och jag bloggar tillsammans här. Caitlin Greenwater är inte mitt riktiga namn, det är mitt spelnamn på starstable.com. Jag har en eget russ IRL som jag tävlar fälttävlan med. Nightdancer- Nightdancer som jag kallar Night. Hon är en sto som är 5 år och är en riktig hoppstjärna! Hon älskar att visa vad han går för i ridhuset. Night är en welshponny och en busig sådan! Ofta så stegrar hon sig och hoppar undar för 'spöken' som visar sig här och där. Dressyr är inte hons bästa gren och drar ofta iväg på uteritter, så man får ha ett ganska så starkt bett då.

Det här har jag längtat efter <3

Publicerad 2012-08-15 20:17:35 i Allmänt

Jag sa ju för några inlägg sedan att jag ville gå till FP: Caféet med Karla.. Jo, hon har ju varit så upptagen med sina tävlingar att hon inte hunnit, det måste verkligen vara stessigt att vara sådan framgångrik tävlingarrengör! Tur att jag bara gör små tävlingar! Eftersom Karla är så kunnig kommer hon vara med som domare i Fire-cupen! Jag ser framemot den tävlingen <3
Ja iallafall så har jag annordnat ett höst/vinter jobb (istället för sommarjobb, är ju helt omöjligt att arbeta under sommarna här på Jorvik!) Jobbt är i dekorationsshoppen! Och då menar jag företaget dekorationshop, så jag kan bli anlitad var som helst på ön :D Idag blev det lyckligtvis i FP! Kom lite sent men tror inte att det gjorde så mycket? Har märkt att dessa försäljare, som jag inte kan namnet på måste vara tvillingar fast gånger 10 typ! eller fler, vet inte hur många butiker det finns :S De är iallafall snobbar o.o Sa inte ens hejdå..Vägrade lämna stället så var tvungen att sälja med en snobbtvilling vid sidan av! Knappast att jag delar med mig av min lön! Fast nu var jag en snobb, typ, eller egentligen bara snål :P Fast det behövs, slösar massor av JS här!
Nu kommer jag äntligen till saken! Efter det att jag jobbat klart gick jag och köpte en härlig varm choklad i Caféet! Den bästa chokladen alltså! Så superduper god :D Fast saknade sällskap, för stället var helt folktomt :S Handlar väl om hur man farmför det? Eller så beror det på dag, för jag vet ju att klubbat ofta har möten här! Det ska jag ha någon gång! Super :D Nu var det bestämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela