karlacaitlinstarstable.blogg.se

Vi är två rättvisa ryttare från starstable. Starstable är ett hästspel i 3D, ett jättebra MMO spel där man träffar andra tjejer utan att avslöja sin identitet. Hoppas att ni kommer att gilla vår blogg, här kommer lite fakta om oss: Karla Skyforce - Jag är en tjej på starstable, Karla skyforce är inte mitt riktiga namn, utan mitt spelnamn. Jag är 13 år och har en egen häst som jag tävlar fälttävlan med. Darbeauty- Darkbeauty är min häst som jag äger i spelet, han är 7 år och är en Fjording och Arabiskt fullblod som man ser på hans nosrygg, små spår av vildhästsrasen Prewaldski finns i hans blod. Han är en vallack och älskar att rida i skogen, han är som bäst när man rider han i firegroove. Hans smeknamn är Dakke. Caitlin Greenwater- Jag är också en tjej på starstable, karla och jag bloggar tillsammans här. Caitlin Greenwater är inte mitt riktiga namn, det är mitt spelnamn på starstable.com. Jag har en eget russ IRL som jag tävlar fälttävlan med. Nightdancer- Nightdancer som jag kallar Night. Hon är en sto som är 5 år och är en riktig hoppstjärna! Hon älskar att visa vad han går för i ridhuset. Night är en welshponny och en busig sådan! Ofta så stegrar hon sig och hoppar undar för 'spöken' som visar sig här och där. Dressyr är inte hons bästa gren och drar ofta iväg på uteritter, så man får ha ett ganska så starkt bett då.

Holly Highfield och Wildfire!

Publicerad 2012-07-18 11:17:17 i Allmänt

Nu har vi intervjuat en av vinnarna! Hon heter nämligen Holly Highfield (i ss)
 
Vad brukar du göra i Jorvik?
Lösa uppdrag och rida runt med kompisar!
Hur visste du vad svaret var?
Jag vet em Will är, haha
Det betyder alltså att du har är/har varit starrider?
Absolut, annars kunde jag ju inte veta eller hur?
Sant, nu bytar vi ämne xD Hurdan är din häst?
Wildfire är en underbar hingst, ett  renrasigt Jorvikfullblod och han är verkligen snabb!
Hur är du då?
Ja.. Skulle tro att jag är ganska så äventyrlig! Det är ju därför jag är beroende av spelet, historien bli verkligen spännande!
Nu kommer en vanlig fråga: Vilket ställe gillar du mest i Jorvik?
Jag brukar säga äppellunden, men börjar få en ny favorit, Fort Pinta, haha
Varför det?
Äppellunden: För jag gillar äpplen, såklart! Fort Pinta: Det är inte lika mycket folk som i Moorlandstallet, jag gillar ridspåret där och att det finns Disco och ganska så många butiker! Saknar fler uppdrag där :P
Hur kom det sig att du läser vår blogg?
Jag gick ut på Google och letade bilder från Starstable och då klickade jag in på den här hemsidan och så tyckte jag den var intressant och så ;D
Läser du några andra bloggar?
Såklart!
Funderar du på att skaffa blogg? Varför/varför inte?
Neej! Det finns så många andra bloggar, dessutom har jag inte tid ^.^
Tack så mycket Holly! Här kommer några bilder!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela